Tutaj możesz znaleźć stanowisko dla siebie
Jeśli stanowisko jest napisane na:
Zielono-możesz wziąć sobie to stanowisko.
Czerwono-Stanowisko zajęte
Niebiesko-O tym czy dostaniesz to stanowisko zadecyduje Alfa.
Samiec i Samica Alfa - Są to przywódcy Watahy. W ich obowiązkach należy zarządzanie watahą, trzymanie ich w jedności, prowadzeniu nią. Alfa podejmuje decyzje związane bezpośrednio z watahą mające na celu jej dobro - zawiązuje pakty i sojusze, wypowiada wojny, łagodzi konflikty itp. W jego geście jest także uaktualniać spis watahy, przyjąć bądź odrzucić nowych członków oraz przeprowadzić nauki. Para przywódcza to najczęściej partnerzy: Waniko i Midnight
Samiec i Samica Beta - Są to najważniejsze osobistości w watasze zaraz po parze przywodzącej - alfa. W obowiązku bety leży nie tylko zastępowanie swojego alfy w razie jego nieobecności, ale także nadzorowanie Przywódców Wojowników, Łowców itp. Beta - podobnie jak i alfa oraz Przywódcy różnych dziedzin przeprowadza nauki/testy nowych członków watahy. Są to najczęściej partnerzy.
Medyk {x2} - W każdej watasze znajduje się dwóch Medyków, którzy dbają o to, by inne wilki należące do watahy żyły w dobrym zdrowiu. Są to osobniki inteligentne, znające się świetnie na ziołach, chorobach i leczniczych 'miksturach'. Medyk leczy rany oraz choroby, nie może on odmówić pomocy członkowi watahy, jednak ma takie prawo, jeśli rzecz rozchodzi się o kogoś 'z zewnątrz'. Są to zazwyczaj osobniki o silnej woli i charakterze, stanowiące podporę watahy.
Pomocnik Medyka {x2} - Pomocnicy Medyków to ich tzw. 'prawa łapa'. Są szkoleni przez swych opiekunów do zawodu i zajmują ich miejsce, gdy tamci opuszczą już ten świat. Pomocnicy Medyka zajmują się zazwyczaj mniejszymi skaleczeniami i obrażeniami czy też innymi dolegliwościami. Kiedy główny medyk-opiekun uzna, że ich wiedza jest wystarczająca mogą się zajmować poważniejszymi sprawami związanymi z uzdrawianiem.
Dowódca Łowców {x1} - wilk najbardziej doświadczony w fachu jakim jest polowanie. Silny, gibki i zwinny. Nierzadko posiadający niejakie kocie cechy - bezszelestny chód itp. Za swoje czyny i decyzje odpowiada bezpośrednio przed alfą bądź betą, od nich otrzymuje polecenia i im bezpośrednio podlega. W zakresie jego obowiązków leży polowanie, organizowanie na owe polowania grup a także opieka nad resztą Łowców i szkolenie nowych wilków, które chcą podążać w tym kierunku.
Łowca {x 10} - Łowcy zapewniają stadu pożywienie, polują dla niego. Są to zazwyczaj wilki szybkie i dość silne, by powalić zwierzę. Inteligentne i wytrwałe. Podlegają pośrednio Przywódcy Łowców a przez niego alfie.
Przywódca Tropicieli {x1} - Niejednokrotnie wilk obdarzony doskonałym węchem oraz słuchem, najlepszy pośród swoich pobratymców w tej dziedzinie. Odpowiada przed alfą i betą, opiekuje się Tropicielami. W jego obowiązkach leży szkolenie nowych chętnych do tej rangi.
Tropiciel {x 10} - Tropiciel do wilk o doskonałym powonieniu, którego całym życiem jest tropienie i wyszukiwanie zwierzyny. Tropiciele często chadzają na polowania wraz z łowcami. Są doskonałymi poszukiwaczami.
Dowódca Szpiegów {1} - Podobnie jak pozostali przywódcy różnych grup tak i przywódca szpiegów ponosi odpowiedzialność za podlegającą mu grupkę i odpowiada przed alfą. Jest to osobnik najbardziej zaufany watahy, potrafiący błyskawicznie się adaptować, inteligentny o gładkim języku i obeznany w zwyczajach.
Szpieg {x 5} - Jak sama nazwa wskazuje - szpieg to wilk, którego zadaniem jest zdobywać informacje i donosić. Może on dołączać do wrogich watah, by wiedzieć co i jak.
Dowódca Wojowników {x1} - Wilk najsilniejszy lub najbardziej zasłużony w bojach - niejednokrotnie jedno i drugie - który przywodzi wojownikom watahy i szkoli nowe wilki chętne do objęcia tej rangi.
Wojownik {x 10} - Jest to wilk, którego całym życiem jest walka i wojaczka. Jest silny lecz również inteligentny. Nie brzydzi się wojaczki, walki i przemocy.
Weteran {x 1} - Wilk zasłużony w bojach przez którego pysk przemawia mądrość wielu lat życia. Doradca przywódców i alf. Najczęściej jest to były Przywódca którejś z grup lub były alfa/beta. Wilk ten musi mieć ponad 12 lat.
Szaman/Mag {x 2} - Duchowa podpora watahy, wilk znający się na magii, rozmawiający z duchami i parający się mistycyzmem. Szamani cechują się mądrością, najczęściej chadzają swoimi drogami i nie są szczególnie lubiani w watasze przez ich iście 'koci' styl życia.
Uwaga: Szaman nie włada magią rozumianą jako zaklęcia. Jest to medium, może tworzyć amulety i wróżyć, oraz temu podobne rzeczy.
Władca Świata Zmarłych i Dusz {x 1} - Wilk, który umarł dawno temu. Włada on wszystkimi martwymi duszami w krainie. Jest bardzo rzadko widywany.
Pośrednik Dusz - Wilcza dusza, zastępca Świata Zmarłych i Dusz. W jego mocy jest to, czy wilk może ożyć, czy nie:Yin
Demon {x 1} - Najsilniejszy, najbardziej okrutny wojownik w armii. Nierzadko opętany, jego siła pochodzi w wielkiej mierze od ducha go zamieszkującego
Nauczyciel szczeniąt {x 4} - Jak sama nazwa wskazuje- uczy on szczenięta.
Uczeń - Wilk będący członkiem watahy, pobierający nauki na wyższą rangę: każdy szczeniak
Samiec i Samica Beta - Są to najważniejsze osobistości w watasze zaraz po parze przywodzącej - alfa. W obowiązku bety leży nie tylko zastępowanie swojego alfy w razie jego nieobecności, ale także nadzorowanie Przywódców Wojowników, Łowców itp. Beta - podobnie jak i alfa oraz Przywódcy różnych dziedzin przeprowadza nauki/testy nowych członków watahy. Są to najczęściej partnerzy.
Medyk {x2} - W każdej watasze znajduje się dwóch Medyków, którzy dbają o to, by inne wilki należące do watahy żyły w dobrym zdrowiu. Są to osobniki inteligentne, znające się świetnie na ziołach, chorobach i leczniczych 'miksturach'. Medyk leczy rany oraz choroby, nie może on odmówić pomocy członkowi watahy, jednak ma takie prawo, jeśli rzecz rozchodzi się o kogoś 'z zewnątrz'. Są to zazwyczaj osobniki o silnej woli i charakterze, stanowiące podporę watahy.
Pomocnik Medyka {x2} - Pomocnicy Medyków to ich tzw. 'prawa łapa'. Są szkoleni przez swych opiekunów do zawodu i zajmują ich miejsce, gdy tamci opuszczą już ten świat. Pomocnicy Medyka zajmują się zazwyczaj mniejszymi skaleczeniami i obrażeniami czy też innymi dolegliwościami. Kiedy główny medyk-opiekun uzna, że ich wiedza jest wystarczająca mogą się zajmować poważniejszymi sprawami związanymi z uzdrawianiem.
Dowódca Łowców {x1} - wilk najbardziej doświadczony w fachu jakim jest polowanie. Silny, gibki i zwinny. Nierzadko posiadający niejakie kocie cechy - bezszelestny chód itp. Za swoje czyny i decyzje odpowiada bezpośrednio przed alfą bądź betą, od nich otrzymuje polecenia i im bezpośrednio podlega. W zakresie jego obowiązków leży polowanie, organizowanie na owe polowania grup a także opieka nad resztą Łowców i szkolenie nowych wilków, które chcą podążać w tym kierunku.
Łowca {x 10} - Łowcy zapewniają stadu pożywienie, polują dla niego. Są to zazwyczaj wilki szybkie i dość silne, by powalić zwierzę. Inteligentne i wytrwałe. Podlegają pośrednio Przywódcy Łowców a przez niego alfie.
Przywódca Tropicieli {x1} - Niejednokrotnie wilk obdarzony doskonałym węchem oraz słuchem, najlepszy pośród swoich pobratymców w tej dziedzinie. Odpowiada przed alfą i betą, opiekuje się Tropicielami. W jego obowiązkach leży szkolenie nowych chętnych do tej rangi.
Tropiciel {x 10} - Tropiciel do wilk o doskonałym powonieniu, którego całym życiem jest tropienie i wyszukiwanie zwierzyny. Tropiciele często chadzają na polowania wraz z łowcami. Są doskonałymi poszukiwaczami.
Dowódca Szpiegów {1} - Podobnie jak pozostali przywódcy różnych grup tak i przywódca szpiegów ponosi odpowiedzialność za podlegającą mu grupkę i odpowiada przed alfą. Jest to osobnik najbardziej zaufany watahy, potrafiący błyskawicznie się adaptować, inteligentny o gładkim języku i obeznany w zwyczajach.
Szpieg {x 5} - Jak sama nazwa wskazuje - szpieg to wilk, którego zadaniem jest zdobywać informacje i donosić. Może on dołączać do wrogich watah, by wiedzieć co i jak.
Dowódca Wojowników {x1} - Wilk najsilniejszy lub najbardziej zasłużony w bojach - niejednokrotnie jedno i drugie - który przywodzi wojownikom watahy i szkoli nowe wilki chętne do objęcia tej rangi.
Wojownik {x 10} - Jest to wilk, którego całym życiem jest walka i wojaczka. Jest silny lecz również inteligentny. Nie brzydzi się wojaczki, walki i przemocy.
Weteran {x 1} - Wilk zasłużony w bojach przez którego pysk przemawia mądrość wielu lat życia. Doradca przywódców i alf. Najczęściej jest to były Przywódca którejś z grup lub były alfa/beta. Wilk ten musi mieć ponad 12 lat.
Szaman/Mag {x 2} - Duchowa podpora watahy, wilk znający się na magii, rozmawiający z duchami i parający się mistycyzmem. Szamani cechują się mądrością, najczęściej chadzają swoimi drogami i nie są szczególnie lubiani w watasze przez ich iście 'koci' styl życia.
Uwaga: Szaman nie włada magią rozumianą jako zaklęcia. Jest to medium, może tworzyć amulety i wróżyć, oraz temu podobne rzeczy.
Władca Świata Zmarłych i Dusz {x 1} - Wilk, który umarł dawno temu. Włada on wszystkimi martwymi duszami w krainie. Jest bardzo rzadko widywany.
Pośrednik Dusz - Wilcza dusza, zastępca Świata Zmarłych i Dusz. W jego mocy jest to, czy wilk może ożyć, czy nie:Yin
Demon {x 1} - Najsilniejszy, najbardziej okrutny wojownik w armii. Nierzadko opętany, jego siła pochodzi w wielkiej mierze od ducha go zamieszkującego
Nauczyciel szczeniąt {x 4} - Jak sama nazwa wskazuje- uczy on szczenięta.
Uczeń - Wilk będący członkiem watahy, pobierający nauki na wyższą rangę: każdy szczeniak
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz